خانه / اخبار / احداث یک و نیم کیلومتر از طول حلقه چهارم حفاظتی در منطقه 15

احداث یک و نیم کیلومتر از طول حلقه چهارم حفاظتی در منطقه 15

عملیات احداث مجموعه پل هاي تقاطع غیر همسطح نصف جهان با پيش بيني 1220 میلیارد ریال اعتبار آغاز مي شود
معاون عمران شهری شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه پنجشنبه هفته جاری (29 فروردين ماه) عملیات عمرانی احداث مجموعه پل ها و تقاطع غیر همسطح نصف جهان با پيش بيني 1220 میلیارد ریال اعتبار آغاز می شود، گفت: این پروژه یک و نیم کیلومتر از حلقه ترافیکی شهر اصفهان است که در محدوده منطقه 15 شهر اصفهان کامل خواهد شد.
به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، ایرج مظفر با اشاره به اینکه عملیات عمرانی پروژه احداث مجموعه پل های تقاطع غیر همسطح نصف جهان روز پنجشنبه با حضور شهردار اصفهان و مدیران شهری، آغاز خواهد شد، اظهار کرد: مساحت این طرح 260 هزار مترمربع است که در منطقه 15 شهر اصفهان اجرایی خواهد شد و می تواند به عنوان عامل مهمی در توسعه منطقه به شمار آید.
وی با بیان اینکه این طرح دارای پنج پل است که طول پل اول 495 متر و طول پل های دوم، سوم و چهارم 500 متر و طول پل پنجم 130 متر است، گفت: طول حلقه حفاظتی در این محدوده یک و نیم کیلومتر است که دارای سه هزار و 500 متر مسیر تندرو شامل رفت و برگشت است. عرض کل پل نیز در سه تیپ 18، 16 و 14.2 متر خواهد بود.
معاون عمران شهری شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه پروژه مجموعه پل های تقاطع غیر همسطح نصف جهان دارای یک هزار و 400 متر مسیر کندرو است، افزود: این طرح همچنین دارای 53 هزار مترمربع فضای سبز و 153 هزار مترمربع مساحت آسفالت است.
وی با بیان اینکه اجراي این طرح نیاز به 17 هکتار آزادسازی دارد، اظهار کرد: هزینه اجرایی پروژه مجموعه پل های تقاطع غیر همسطح نصف جهان 980 میلیارد ریال پيش بيني شده است.
مظفر ادامه داد: هزینه آزاد سازی این طرح 240 میلیارد ریال برآورد شده است که در مجموع همه هزینه های طرح مجموعه پل های تقاطع غیر همسطح نصف جهان یک هزار و 220 میلیارد ریال خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه مدت زمان اجرای این طرح هم 20 ماه برآورد شده است، تصریح کرد: هدف از اجرای حلقه حفاظتی شرق اصفهان، کاهش ترافیک در مبادی ورودی شهر از طریق توزیع ترافیک به مسیر رینگ حفاظتی، تامین ترافیک ایمن، راحت، سریع و ارزان در کلان شهر اصفهان و حذف ترافیک سنگین از داخل شهر و کاهش بار ترافیکی از قسمت های مرکزی شهر است. همچنین جهت ساماندهی یکی از ورودی های شرقی اصفهان، طرح ویژه ای با معماری خاص پیش بینی شده است.

درباره‌ی hamid

حتما ببینید

راه اندازی ایستگاه 10 اتوبوس سامانه تندرو در منطقه 5

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 5 خبر داد ؛ راه اندازی ایستگاه 10 …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *